CHOLERIK – Charakteristika osobnostních typů
CHOLERIK – Charakteristika osobnostních typů Kladné stránky Cholerik je dynamická osobnost, která dosahuje svých cílů. Stejně jako sangvinik je vstřícný a optimistický. Je rozeným vůdcem od nejútlejšího věku. Má podvědomou silnou touhu po změně, kdykoliv vidí, že něco není v pořádku. Bez váhání bojuje za lidská práva a chrání... Read more
Sangvinik – Charakteristika osobnostních typů
Sangvinik – Charakteristika osobnostních typů Kladné stránky Sangvinik miluje společnost. Je citový a okázalý, dokáže přeměnit každou práci v legraci. Nachází v životě spoustu vzrušení a dokáže své zážitky zajímavě a pestře vyprávět. Je vždy vstřícný a optimistický. Od nejútlejšího dětství je zvědavý a veselý, dokáže si hrát se... Read more
Media relations
Media relations Media relations je možné, jako jednu z forem public relations, přirovnat k souboru opatření, které mají za cíl, díky udržování dobrých vztahů s médii, vytvoření pozitivní publicity podniku v médiích. Media relations také rozhodně nejsou zanedbatelnou částí celého public relations podniku, jelikož dle některých autorů se jedná o... Read more
Komunikační strategie Public relations PR
Komunikační strategie Public relations PR Komunikace mezi občany a veřejnou správou, ale i komunikace mezi orgány veřejné správy navzájem v podstatě probíhá ve dvou rovinách – rovina povinné komunikace a rovina komunikace nepovinné. Komunikační strategie Public relations PR Rovina povinné komunikace je dána standardy chování vyplývajícími z daných zákonů, vyhlášek a norem,... Read more
Vnitřní a vnější komunikace
Vnitřní a vnější komunikace V předkládané práci je řešena především problematika vnější komunikace, ale nelze rovněž opomenout důležitost komunikace vnitřní, jelikož interní komunikace je dle mnoha autorů hybnou silou celé organizace a zároveň předpokladem jejího úspěšného fungování. Pokud má firma přestát všechny změny a útoky dynamického vývoje vnějšího okolí a zároveň se jim... Read more